Care este programul Serviciului Evidența Persoanelor între 29 noiembrie-1 decembrie

În contextul zilelor libere declarate la nivel național – 29 și 30 noiembrie și 1 decembrie -, Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei Sibiu și-a adaptat programul de lucru, dar va asigura, totuși, serviciile esențiale.

Astfel, conform reprezentanților Primăriei municipiului Sibiu, biroul care înregistrează decesele va fi deschis în această perioadă după următorul program: luni, 29 noiembrie, între orele: 9–12 și 13–15; marți, 30 noiembrie, în intervalul orar 9–13; miercuri, 1 decembrie – închis.
Serviciul de Evidență a Persoanelor, cel care se ocupă cu cărțile de identitate, nu va avea însă ghișeele deschise în perioada 29 noiembrie – 1 decembrie. Cetățenii care au realizat o programare online pentru 29 noiembrie sunt invitați să solicite o nouă programare pentru perioada următoare, fie prin e-mail pe adresa evidentapersoanelor@sibiu.ro, fie telefonic, la 0269/208845.
În ceea ce privește ghișeele la care se înregistrează nașterile, căsătoriile, transcrierile și rectificările de acte, acestea vor fi, de asemenea, închise în perioada menționată. Sibienii care aveau programări pentru data de 29 noiembrie sunt rugați să se programeze din nou online, pe sibiu.ro, în zilele lucrătoare în care sunt intervale disponibile.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.